Ponieważ
czuć w końcu zbliżające się lato, warto ruszyć z letnimi
promocjami i skorzystać z wydarzeń, które czekają nas tego lata.

 

Czerwiec
W
czerwcu tradycyjnie koniec roku szkolnego i początek wakacji. I o
tym warto wpominać w działaniach promocyjnych.
Lipiec
W
lipcu w tym roku nie ma co prawda wielkich imprez sportowych, ale
może to być okazja do promocji z wykorzystaniem imprez lokalnych
(może miejscowa drużyna sportowa startuje w jakimś niszowym
turnieju). Wciąż modne jest bieganie, a lato to czas biegów
terenowych, biegów z przeszkodami. W lipcu będzie też trochę
festiwali różnej maści, które możemy wpleść w naszą promocję.
Sierpień
W
sierpniu możemy już zacząć promować swoje produkty/usługi przez
'wakacyjne last minute’ oraz przygotowania do nowego roku szkolnego.
Wrzesień
We
wrześniu możemy odwołać się do zbliżającej się jesieni i
kończącego się lata. Możemy też promować się poprzez lato
przyszłego roku, które co prawda dopiero za rok, ale kupując już
teraz produkty na przyszły rok możemy się w pewnym sensie do tego
przyszłorocznego lata przybliżyć.
Przyjemnego
lata 🙂
Kategorie: eventy