potrenować 'na sucho’, dziś ćwiczenie z case study.
zdrową żywnością w Warszawie. Dodajmy, że najbliższy sklep ze
zdrową żywnością znajduje się około kilometra dalej.
mediach społecznościowych, aby więcej klientów pojawiło się
fizycznie w sklepie.
nam ustalić co potrzebujemy zrobić, żeby go osiągnąć oraz
będziemy mogli zweryfikować czy faktycznie udało nam się to
zrobić (osiągnąć cel). Stwórzmy więc konkretne i mierzalne cele
szczegółowe.
proponowane cele szczegółowe:
dla fanpage naszego sklepu
osób, które mieszkają w promieniu 0.5 km od sklepu (czyli mają
bliżej do nas niż do konkurencji)
możemy określić proponowane działania.
wnętrze sklepu lub jakiś smacznie wyglądający produkt spożywczy;
na zdjęciu głównym: logotyp sklepu)
(warto ustalić konkretne tematy, np. tematy notek: porady dla
zdrowego żywienia, przepisy kulinarne, ciekawostki o sławnych i ich
zdrowych posiłkach, coś zabawnego dotyczącego zdrowej żywności,
etc.)
dbanie o to, aby skuteczność reklamy dawała konkretną liczbę
polubień/konkretną cenę (np. 1 polubienie/50gr)
działań:
weryfikować efekty.