może poza osobami uczulonymi na pyłki, ale może nawet i takie osoby doceniają
jej zalety?). Możemy więc skorzystać z dobrodziejstw wiosny dla potrzeb
fanpage’a swojej firmy. Jak to zrobić?
Wspólne doświadczenie zmian natury
zwykłym smartfonem z okolicy swojej firmy, na którym to zdjęciu powinno być
jakieś drzewo, krzew lub trawnik w ogródku. Ważne, żeby było to miejsce, w
którym będziemy mogli obserwować jak zmienia się przyroda i dzielić się tym
doświadczeniem ze swoimi fanami. Możemy też zachęcić fanów do dzielenia się
swoimi zdjęciami zmieniającej się przyrody.
Wiosenna radość okazująca się w wiosennych promocjach
wiosna idzie, to możemy dorzucić do tego wiosenne promocje, które jak pąki
kwiatów na drzewach (;)) będą się rozwijały z tygodnia na tydzień. Tylko pamiętajmy,
żeby w tych promocjach nie było tak, że ceny coraz bardziej spadają (a
przynajmniej nie tylko), ale żeby coraz więcej usług / towarów zyskiwało tą
wiosenną promocję.
Wiosenny nastrój w pracy
pokazać na nich jak wiosennie zmienia się nasz sklep / nasze biuro / nasz
warsztat (oczywiście najpierw musi się zmienić) i jak pracownicy naszej firmy
czują tę wiosnę i jak się to objawia. Dla każdej branży może to być co innego.
Zadbajmy, żeby zdjęcia które zrobimy były dobrej jakości i ciekawie
zaaranżowane.
Wiosenne fakty – ciekawostki na fanpage’u
naturą oraz wiosną i naszą branżą, wiosną i naszym miastem / naszą wioską, etc.
Wiosenna muzyka i wiosenny film
pokusić się o wrzucenie na nasz fanpage jakiegoś ciekawego wiosennego filmiku
odnoszącego się do popkultury lub natury.