sezonowe wydarzenia dla rozwoju naszego biznesu. Jak to zrobić?
Karnawał
nam jeszcze trochę czasu na stworzenie jakiejś mega/hiper/super-karnawałowej
promocji. Karnawał to okres ciągłego imprezowania – na mrozie, na domówce, w
eleganckiej restauracji, w Polsce lub na śródziemnomorskiej plaży. Praktycznie
w każdym biznesie można wykorzystać temat karnawału: imprez, kostiumów,
ostatków, etc. „Zdążysz przed końcem karnawału”, „Karnawał cen w
naszym sklepie”, „Ostatki cenowe” – to tylko niektóre z haseł,
które można wykorzystać w promocji swojego biznesu.
Walentynki
zakochanych, ale Walentynki to też święto dla singli, ludzi po rozwodach,
zdecydowanych oponentów świętowania Walentynek. Praktycznie każdy może
świętować Walentynki, wystarczy odpowiednio to przedstawić swoim klientom. A
jakie promocje z okazji Walentynek można zaoferować? Promocje na materiały
piśmiennicze dla osób tworzących „walentynki”, promocje na imprezy,
wyjazdy, usługi szkoleniowe związane z inteligencją emocjonalną potrzebną w
kontaktach z ukochaną osobą, etc. Nie ma takiego towaru (czy usługi), którego
nie dałoby się sprzedać w połączeniu z walentynkową miłością.