Kilka dni temu Facebook zmienił swoje
logo. Czy zauważyliście jakie zmiany zaszły w logo Facebooka?

Zdjęcie z: http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/2015/07/facebook_compare.jpg

Zmiana nie była specjalnie
rozgłaszana, ale jest niezaprzeczalna.
Najmniej zmieniło się „f”, o
którym niektórzy mówią „kultowe”. Najbardziej zmieniło się
„a”, które wcześniej było zakręcone w lewo, a teraz jest proste i to faktycznie rzuca się w oczy. Ponadto,
generalnie wszystkie literki są jakby bardziej wyraźne, te okrągłe
są jakby bardziej okrągłe, a jednocześnie wszystkie są i cieńsze
i lżejsze.
Jak dla mnie jest to zmiana na plus,
aczkolwiek ludzie w środowisku marketingowym są podzieleni.
Niektórzy twierdzą, że to nowe logo nie ma „osobowości” i
traci w związku z tym, inni twierdzą, że może i faktycznie brak
mu „osobowości” starego logo, ale dzięki temu zyskuje a nie
traci. Więcej znajdziecie na tych kilku blogach:
A Wy co myślicie? Zmiana na lepsze czy
na gorsze?
Kategorie: eventy