Najbliższe
miesiące będą bardzo ciekawe i obfitujące w wiele wydarzeń,
które można wykorzystać dla dobra swojej własnej firmy, pamiętając,
że generalnie cały marketing opiera się na emocjach… Zbliżają
się bowiem bardzo emocjonujące dni dla różnych grup społecznych.

Wakacje
Zacznijmy
od najbardziej oczywistego – koniec roku szkolnego/akademickiego i
emocje związane z wakacjami. Warto w postach zacząć już do tego
nawiązywać. Ludziom powinno się zrobić lepiej, czas szybciej minie
gdy można pomarzyć o wakacjach, a może przy okazji ktoś zechce
skorzystać z naszej wakacyjnej oferty (sztućce do kosza
piknikowego, buty na wyjazd, albo na imprezy na wyjeździe, etc.).
Praktycznie każdy produkt można połączyć z wakacjami i
odpoczynkiem.
Wielki
sport
W
tym roku czeka nas olimpiada letnia i mistrzostwa Europy w piłce nożnej. To
chyba najbardziej interesujące kibiców sportowych wydarzenia. Można
więc w swoich postach do tego nawiązać. Znaleźć jakiegoś
mistrza olimpijskiego, albo kogoś kto ma szansę (albo piłkarza),
zobaczyć info prasowe na jego/jej temat i wspomnieć o nim/niej w
poście. Można zakończyć post pytaniem „Ciekawe czy X też
korzysta z Y?” lub „Ciekawe czy X bywa w Z?” albo „jada w …?”
Imprezy plenerowe
Powoli
kończy się sezon stacjonarny filmowo-teatralno-operowy. A zaczyna
się sezon plenerowych festiwali muzycznych, filmowych, teatralnych,
etc. Jeżeli Wasi klienci gustują w tego typu rozrywkach można od
czasu do czasu podrzucić im jakieś info o czymś ciekawym. I dodać
„ciekawe czy X też Y”…
No to – przyjemnych wakacji, już wkrótce EURO, potem olimpiada, w międzyczasie kilka festiwali na które możecie się wybrać, a w sierpniu na jakąś wycieczkę 🙂 Lewandowski na pewno pojedzie gdzieś po EURO, a Włodarczyk po olimpiadzie. Ciekawe czy uda się Wam z nimi spotkać na Waszym wyjeździe 🙂