Czy warto je publikować? Czy wypada je
publikować na fanpage’u firmowym?

Odpowiedź na oba pytania jest
oczywiście bardzo prosta, a jednak wciąż posty tego typu nie
pojawiają się na fanpage’ach zbyt często. Bo odpowiedź oczywiście
brzmi: TAK. TAK.
Czy warto publikować posty
zaangażowane społecznie?
Tak, ponieważ tego typu posty
sprawiają, że do większej grupy odbiorców dotrze informacja o
ważnej sprawie.
Czy wypada je publikować na fanpage’u
firmowym?
Tak. Warto jednak, żeby tego typu
publikacja posta nie była skierowana na zwiększenie liczby
polubień, ale żeby miała na celu wsparcie danej akcji.
I pewnie pojawi się tutaj pytanie –
ale jak to zostanie odebrane? Czy nie zostanie to odebrane jako próba
zarobienia na czyjejś krzywdzie?
Oczywiście może. I warto zastanowić
się jak stworzyć dobrego posta zaangażowanego społecznie, żeby zminimalizować takie ryzyko. Ale
nawet jeżeli zostanie to odebrane w ten sposób, jeżeli faktycznie
zależy nam na sprawie, to warto zaryzykować. Bo równie dobrze, nasz post może zostać bardzo pozytywnie odebrany.
Dlatego zachęcam. Publikujcie od czasu do czasu na swoich fanpage’ach posty zaangażowane społecznie, bo to ważne.