Wręczanie
klientom prezentów może być bardzo skuteczną formą promocji.
Począwszy od rozdawania cukierków, poprzez gadżety w stylu
pendrive’a czy nowego telefonu, a skończywszy na gadżetach w
postaci drona czy nowego auta. No dobrze, można iść jeszcze dalej,
ale poprzestańmy na rozdawaniu klientom nowych aut.

Dobry
gadżet musi być potrzebny klientowi, dlatego warto się dokładnie
zastanowić nad tym czego mogą nasi klienci potrzebować i wybrać
to czego może potrzebować najwięcej z nich (gdyż wtedy mamy
większą szansę trafienia) lub najważniejsi z nich. Następnie
możemy ustalić kto z klientów jest najważniejszy i tym
najważniejszym dać prezenty promocyjne w pierwszej kolejności (i
być może też droższe niż pozostałym, ale to już zależy)…
Pamiętajmy
o tym, aby na gadżetach promocyjnych umieścić swoje logo, żeby
klient wiedział, że to od nas i żeby wiedziały o tym osoby, które
zobaczą że klient używa danego gadżetu. Zadbajmy tylko o to, aby
to logo nie było zbyt nachalne, żeby nie zrobić sobie antyreklamy.
Wybierając
gadżety promocyjne możemy skorzystać z usług wielu firm. Warto
dokonując wyboru takiej firmy poprosić o próbki gadżetów, żeby
ocenić ich jakość, gdyż kiepskiej jakości gadżety albo będą
antyreklamą, albo zostaną w naszym magazynie.
Udanej
promocji.